Medarbejder til reception

Home Ledige stillinger Medarbejder til reception

Medarbejder til reception

Vi søger en medarbejder til vores reception til ansættelse snarest. Stillingen er fuld tid.

Vi forestiller os, at du er student og har brug for at komme ud på arbejdsmarkedet for en kortere eller længere periode.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i:

·        Besvarelse af telefonen, samt modtagelse af gæster

·        Sikre, at huset er pænt og præsentabelt

·        Klargøring til møder og frokost med efterfølgende oprydning

·        Mindre skriveopgaver

·        Indberetning til offentlige myndigheder

·        Ajourføring af databaser

·        Indkøb af kontorartikler m.v.

·        Andre forefaldende opgaver i administrationen

Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og er serviceminded. Det er også vigtigt for os, at du er stabil og loyal, tager ansvar for dine opgaver og kan være fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, når det kræves.

Lyder dette som noget for dig, så send endelig din ansøgning vedlagt CV og eventuelle relevante eksamenspapirer til reception@pkf.dk. Vi holder løbende samtaler.

Læs mere om os på www.pkf.dk og om PKF Global på www.pkf.com

Return to Ledige stillinger